Nem bánnánk, ha mostantól minden magyar közönségfilm legalább olyan nézhető és szórakoztató lenne, mint a Nagykarácsony

Fogalmazzunk finoman: a magyar közönségfilmek nagy része az utóbbi 30 évben nem sikerült túl jól. Sőt, egy igen jelentős részük kifejezetten rosszul sikerült. És bár az utóbbi években ezen a fronton jelentős javulás tapasztalható, egy magyar közönségfilm esetében még mindig semmi garancia nincs arra, hogy nem valami pocsék ripacskodás, vagy erőltetett jópofizás lesz a végeredmény. Egy ilyen helyzetben pedig kifejezetten jó, ha készülnek olyan magyar közönségfilmek, pláne szezonális közönségfilmek, hovatovább egy karácsonyi film, ami nem rossz, sőt, abszolút vállalható, nézhető, és inkább rendben van, mint nincs. De hogy miért van rendben, az már csak playgomb megnyomása után derül ki.
Ezen kívül a friss adásban beszélgetünk még Kovács András 1966-os, sztárparádés háborús filmjéről, a Hideg napokról, A kutya karmai közt című, Ausztráliában forgatott, de amerikai farmerekről szóló, Benedict Cumberbatch, Kirsten Dunst és Jesse Plemons főszereplésével készült Netflix-filmről, és ha már a múlt héten szóba került Tim Burton egyik legjobb filmje, az igaz történet alapján készült Ed Wood, akkor megnéztük az abban bemutatott forgatások során készült filmet, a 9-es terv a világűrből című 1959-es rettenetet, ami mindig előkelő helyeken szerepel a minden idők legrosszabb filmjeit összegyűjtő listákon, és aminek a magyar szinkronja is parádés, ráadásul az egész még a YouTube-on is fent van.
Az adás vége felé A Jó Hely című Netflix-sorozatról mondunk el néhány dolgot, amit spoiler nélkül el lehet mondani, ám mivel ez az egyik legtöbb nem várt fejleménnyel operáló széria azok közül, amiket az utóbb években láttunk, ezért igencsak nehéz róla spoilerezés nélkül beszélni. De persze megpróbáljuk.
Az adás végén a heti mozipremierekről, és a Belvárosi Mozi közreműködésével formálódó offline filmklubunkról is szó esik.
Hallgassa, aki úgy érzi!